LIR


Warning: strtotime(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /home2/lircom/public_html/libraries/joomla/utilities/date.php on line 56

Warning: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /home2/lircom/public_html/libraries/joomla/utilities/date.php on line 198

Conferinta Cluj-Napoca capitala europeana a tineretului 2015

  • PDF

Distinse Doamne, Stimati Domni,

Supunem atentiei Dvs. si va invitam sa participati la dezbaterea publica cu tema:

” IMPACTUL MEDIULUI DE AFACERI ASUPRA DEZVOLTARII COMUNITARE SI CALITATII VIETII IN

CLUJ-NAPOCA 2015 - CAPITALA EUROPEANA A TINERETULUI ”

Evenimentul va avea loc in data de 27 noiembrie 2014 de la orele 17:00 în Sala de Sticla a Primariei Municipiului Cluj-Napoca din Cluj-Napoca, str. Motilor nr. 3.

 

Platforma continua seria de programe, actiuni Si evenimente realizate în ultimele 18 de luni de catre organizatiile noastre, în cadrul conferintelor „Clujul Elitelor Si Valorilor”, brand care a reuSit sa atraga Si sa fidelizeze coparticiparea a zeci de ong-uri, specialiSti de renume din tara Si strainatate, precum Si institutii publice si companii private de tip IMM si de anvergura.

  1.  MISIUNEA

Platforma propusa, a pornit de la premisa privind necesitatea unui cadru de dezbatere al elitelor si  valorilor care se simte din ce în ce mai pregnant în contextul psihosocial actual. O agora în care personalitatile marcante, ideile îndraznete, parerile pertinente, solutiile constructive sa poata fi preluate pe plan national si sa genereze, în final, schimbarea pozitiva de care România are acum nevoie.

  1.  PARTICIPANTII /  PARTILE INTERESATE

1. Mediul de afaceri: - companii interesate de eveniment, care au interesul sa sprijine promovarea lor si a orasului nostru, Cluj-Napoca, pe parcursul anului 2015 în cadrul evenimentelor si vehiculelor economice, educationale si culturale care se creeaza pentru sustinerea evenimentului. Exista numeroase legaturi între mediul de afaceri local si partile interesate în acest proiect, dar o directie importanta si putin explorata pe piata economica locala sunt campaniile de CSR ale firmelor care în 2015 ar trebui sa fie numeroase si consistente. ?tim ca acestea sunt apanajul marilor companii, dar credem ca daca putem atrage un voluntariat consistent în domeniul acesta putem dezvolta astfel de campanii si în cadrul firmelor din categoria IMM. De altfel în cadrul LIR avem un asemenea obiectiv pe care a venit vremea sa-l punem în practica. Dar cel mai important lucru de care este interesat mediul de afaceri este piata de produse si servicii care se va desfasura pe toata durata anului 2015 si care va fi semnificativ crescuta fata de cea din prezent.

2. Tinerii: Am identificat 3 categorii în functie de vârsta pentru care targhetam actiuni si anume: 6-18 ani educatie si dezvoltare personala în cadrul familiei, 19-26 ani dezvoltare profesionala, viata urbana si acces pe piata muncii si peste 26 ani, dezvoltare personala , cariera si viata urbana. Ne intereseaza deopotriva aspecte de educatie, dezvoltare personala si profesionala, nivel de trai, aspiratii, nevoi culturale si interactiunea cu celelalte parti interesate în scopul crearii unei anumite compatibilitati între acestea.

3. Administratia Publica: Primaria si Consiliul Local Cluj-Napoca, Consiliul Judetean Cluj si Prefectura Cluj. Consideram ca administratia publica trebuie sa sprijine orice actiune de promovare a orasului nostru Cluj-Napoca, în masura posibilitatilor si cu convingerea ca putem dezvolta împreuna o societate durabila utila cetatenilor sai.

4. Învatamântul: Inspectoratul ?colar Judetean, Universitati si alte tipuri si forme de educatie.

Zona de învatamânt este foarte importanta în aceasta faza de dezvoltare personala a tineretului si de aceea credem ca relatia dascal-elev trebuie sa iasa din zona scolii si a mediului informal si sa se deplaseze catre zona civica si urbana a continuarii dezvoltarii personale a tinerilor, care sa transceada din tiparele scolii traditionale si sa mearga spre un concept mai larg si mai util denumit generic ”?coala Vietii”. Pentru aceasta este necesara interactiunea tuturor partilor interesate, precum si un program comun de dezvoltare de proiecte comune ale acestora care sa sprijine publicul tinta, care sunt tinerii în cazul nostru.

5. Cultura:

Consideram ca talentele pentru arta nu se învata, ci trebuie stimulate, ca atare orice experienta culturala cu valoare locala, regionala, nationala si mondiala are un rol motivational exceptional si trebuie promovata în comunitatea locala. Valoarea artistica se identifica si se exploateaza cu plusvaloare ridicata si de aceea partile interesate vor fi stimutate sa interactioneze si sa sprijine orice actiune culturala.

6. Mass media: on-line, TV, scrisa, radio si comunicare publica

Orice manifestare publica este ”invizibila” daca nu reuseste sa se promoveze pe canalele media. Nu e posibil sa faci o conferinta la care sa participe absolut toate partile implicate, iar temele de dezbatere si comunicare publica sa ajunga la publicul tinta fara ajutorul vehiculelor media. Pentru acestea vom solicita sprijinul oricaror parteneri media care  sa ne promoveze evenimentele si orasul nostru Cluj-Napoca în desfasurarea acestora si pe tot parcursul anului 2015.  

7. Mediul civic: – Asociatii si fundatii

Fara dezvoltari de tip civic si voluntariat acest tip de evenimente nu este posibil sa se desfasoare. În acest sens îi vom implica pe toti cei dispusi sa ne ajute prin activitatea lor profesionala din cadrul asociatiilor în care activeaza. Ne dorim sa facem echipa si sa realizam împreuna acest demers astfel încât suita de evenimente programate în 2015 sa fie un real succes, atât ca reusita cât si ca implicare în activitati voluntare de sprijinire a actiunii partilor interesate. De altfel si demersul nostru este pornit tot de la acest tip de întreprindere care izvoraste din spiritul civic al fiecaruia dintre noi si nevoia de apartenenta la comunitate.

III.BENEFICIARII
• societatea civila
• tinerii aflati la început de drum sau de cariera, carora li se ofera o perspectiva asupra intentiilor  mediului de afaceri, mediului universitar si autoritatilor publice cu privire la Cluj-Napoca Capitala Europeana a Tineretului 2015.
• personalitatile marcante, elitele (care s-au remarcat si care si-au adus contributia la dezvoltarea si evolutia societatii românesti), care vor gasi în aceste dezbateri cadrul propice pentru promovarea ideilor si solutiilor  propuse.
• Firmele, companiile, brandurile promovate cu aceasta ocazie, micii mestesugari si ofertantii de servicii publice catre populatie precum si prestatori de profesii liberale care ofera servicii publice.
• Autoritatile publice locale care pot coordona proiecte utile si dorite de tineri

  1.  PROMOVAREA:

- Amplasarea în sala de conferinta de roll-up-uri – Sala de Sticla a Primaria Cluj-Napoca;

- Promovare in Social Media (Facebook, Google si altele);

- Promovarea de materiale promotionale proprii în cadrul evenimentului;

- Includerea siglei pe banner-ul electronic proiectat pe ecranul salii;

- Includerea siglei în toate materialele promotionale Si de informare ale conferintei;

- Spoturi video la partenerii media implicati in proiect;

- Mentionari din partea moderatorului evenimentelor.

-

- Se va face pe  site-ul organizatorilor, http://lir.com.ro/, http://clujmanifest.ro , si pe ale partenerilor media si institutionali. 

- Publicarea unei  reviste de profil, în 500 de exemplare, care sa contina interviurile invitatilor la dezbatere, solutiile propuse, cu afisarea partenerilor si sponsorilor;

- Promovarea în mass-media locala si de acoperire nationala prin articole Si emisiuni TV atât înainte de eveniment, cât si dupa eveniment;

- Mediatizarea materialelor video cu dezbaterile filmate în totalitate pe youtube;

- Difuzarea online, prin Videostreaming, în timp real a dezbaterilor si a spoturilor publicitare ale sponsorilor si partenerilor.

  1.  FINANTAREA

Sponsori si parteneri precum si fonduri proprii ale organizatiilor noastre.

  1.  ECHIPA

Clujul Elitelor si Valorilor si Liga Întreprinzatorului Român.

  1.  DOMENII DE DEZBATERE

Platforma propusa, va cuprinde o serie de programe adaptate nevoilor directe ale partilor implicate, cu impact asupra procesului dezvoltarii comunitatii clujene, din domenii precum:

- Mediul de afaceri clujean – pe segmente de activitate;

- Mass-media: jurnalistii;

- Corporate;

- IT, tehnologic;

- Segmentul cultural clujean;

- Domeniul sanitar: medici, manageri de spitale, clinici private;

- Mediul universitar: Profesori Universitari, Prorectori, Rectori, Academicieni;

- ONG-uri;

- Justitie; 

- Reprezentanti ai administratiei publice locale: Primarie, Consiliul Local, Consiliul Judetean, Prefectura.

În speranta ca prezenta initiativa se va înâlni în mod fericit cu interesul Dvs, va multumim pentru atentia acordata, iar pentru detalii suplimentare, pentru exprimarea acordului de colaborare precum Si pentru sugestii sau recomandarea altor potentiali finantatori (sau parteneri de afaceri interesati de conceptul ofertei), va multumim anticipat Si va stam cu toata placerea la dispozitie la urmatoarele adrese de contact:

- Adrian Coroian (PreSedinte LIR): e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

- Ionut Geana (Manager de proiect): e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

 

Cu toata consideratia,

Adrian Coroian si Ionut Geana


 Share

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Inscriere Membrii

Autentificare



Login using Facebook

Ultimele Comentarii


Warning: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /home2/lircom/public_html/libraries/joomla/utilities/date.php on line 198
sigla_LIR_SA
untitled
sigla_CM_JELER
sigla_Triplex
sigla_distinct sigla_Ancada
 sigla_Arhinstal_Technologies